maandag 28 december 2020

Nog 2 x Merry Kiss-mas.

 

Tijdens ons fröbeldagje eind november maakte ik DEZE kaartjes met lipbalsem voor Daniëlle en Nelly. Het waren voorbeeldjes, zij hebben er zelf die middag ook elk eentje gemaakt. 
De 2 die ik vandaag laat zien, maakte ik voor Indy en Rosey. Als kerstcadeautje had ik een bon van de drogist voor ze, dus was dit wel een toepasselijk kaartje om erbij te doen.

Vandaag zijn Mels en Quint hier, ik ga een knutselprojectje met ze uitwerken. Als het droog is gaan we nog even naar de speeltuin of kabelbaan hier in het dorp, altijd leuk. 




4 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk, heel gezellige cadeautjes.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!!! Zo heb je meteen een klein cadeautje om te geven!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan.
    En je kaart voor Annebeth is op tijd aan gekomen, superleuk met die vrolijke cirkels allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
    Very beautifil paper. Stunning card.
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien