zaterdag 5 december 2020

Congrats, Dimitri.

Vandaag is Dimitri jarig en voor hem maakte ik deze kaart. Een plaatje uit een knipvel van Marianne Design, papiertjes van Joy!. En met een leuke sketch is dat zo gepiept. Nu maar hopen dat de envelop op tijd in Zaltbommel is....

Gisteren een leuke Sinterklaasviering gehad met mij mentorklas. Er hing een fijne sfeer en dat gaf me een goed gevoel na heel wat heftige gebeurtenissen vanaf het begin van het schooljaar binnen de groep. Er lijkt nu eindelijk wat rust en een eenheid te ontstaan. Het is hard werken met het hele team, maar we houden vol, want het loont! Fijn weekend en als je nog Sinterklaas viert: veel plezier!
Challenge;
Cheerful Sketches - December sketch


4 opmerkingen:

  1. Wat een gave uitwerking van de sketch Colien! Wat fijn zeg dat het harde werken wordt beloond. Zet'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart voor Dimitri. En wat mooi om te lezen dat er rust in je mentorklas komt. Dat doe je goed!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, stoere kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien