woensdag 23 december 2020

Jarige mentorleerlingen.

Vandaag zijn, behalve mijn schoonmoeder Ellen, 2 jongens uit mijn mentorklas jarig. Het is een tweeling en als je nu denkt: dat heb ik pasgeleden toch al gelezen? Dat klopt: ik heb 2 tweelingen in de klas :)

Ook deze tweeling is twee-eiig en daardoor verschillen Arnoud en Jorian best wel. Ze hebben wel dezelfde hobby's: Gamen (Pokémon, Roblox en AmongUs) en vissen. Voor elk heb ik een andere hobby uitgekozen om een kaartje mee te maken. Hopelijk vinden ze het leuk dat ik het onthouden heb ;)
 

Zoals gezegd is Ellen ook jarig vandaag. Natuurlijk voor haar ook een (uitgebreide) kaart, die laat ik binnenkort zien. Morgen is het tijd voor de wekelijkse kerstkaartjes en voor vrijdag staat ook al iets ingepland.


Challenges;

2 Sisters on the Blog - Sketch (bovenste kaartje)

Creative Sketchy Girls - #55, alles mag (onderste kaartje)

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten, leuk gebaar dat je voor je leerlingen een kaart maakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Das wel toeval twee tweelingen dat hoor je niet vaak.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk je kaartjes en totaal verschillend! Ze zullen het vast leuk vinden dat je dit nog wist.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten en wat leuk dat je ook een kaartje maakt voor je leerlingen , volgens mij vinden ze dat ook prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten voor je mentor-leerlingen. Ik herken het papierblok.
    Lang geleden had ik ooit een drieling en twee tweelingen in mijn groep 4. Dat was soms best latig!
    Fijne feestdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere kaarten voor de tweeling, die vallen vast en zeker in de smaak. Bedankt voor de verrassing in de brievenbus 😘 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die leerlingen boffen toch maar met zo'n mentor die zulke prachtige kaartjes maakt voor hun verjaardagen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaartjes! Wat grappig dat ze wel allebei dezelfde hobby's hebben.
    Want twee-eiige tweelingen kunnen echt heel verschillend zijn (sprak zij uit ervaring ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super toffe kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Amazing card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WWooww..Colien wat heb je dit goed gedaan joh voor de leerlingen !!
    Ik doe je dit echt niet na met de leuke ingewikkelde sketch
    Nog bedankt voor je maskertje wat bij de post inzat , alle rimpels zijn weg ;)
    Prettige Jaarwisseling en tot horens Epie en Birdie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien