donderdag 24 december 2020

52 Weeks to Christmas, week 52.

 

Bijna kerst....en vandaag 2 kaartjes in blauw. Ik maakte ze vorige week voor de bestelling. Het zijn liftkaartjes, ik werd geïnspireerd door Maria Versteege
 Hier zie je beide kaartjes. Het designpapier komt uit een blok van de Action, net als het spiegelkarton. Verder blauw en wit cardstock gebruikt.
 

Doen jullie mee met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC? Misschien nog een nieuwjaarskaartje voor dit jaar of ga je al starten met de voorraad voor volgend jaar? Kijk gerust ook op het blog, daar zie je voorbeelden van Ingrid en Ineke.

Fijne Kerstavond, allemaal!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

52 Christmas Card Trowdown - Pick a previous 2020 challenge, february Colour Challenge



3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten met deze blauw combinatie !
    Fijne Kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaart Colien , mooie kleurtjes
    Bedankt v je leuke kerstkaart die ik heb ontvangen
    Fijne Kerstavond voor jullie allemaal
    Groetjes van ons Birdie en Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien