vrijdag 18 december 2020

Nog (veel) meer kerstkaartjes.

Ik vertelde al dat ik flink aan de slag was geweest met kerstkaartjes maken. Ook gisteren ben ik bijna de hele dag bezig geweest met een opdracht van 65 (!) kaartjes. Ik mag ze maken tbv Alpe d'HuZes, dus een goed doel. Wat ik overigens jaarrond steun, want de helft van de opbrengst van de kaartjes die ik verkoop is voor 'de Alpe'. 
De vraag kwam afgelopen dinsdag en ze moeten morgen klaar zijn. Ik stemde ermee in, mits het niet allemaal dezelfde kaartjes moesten zijn, want productiewerk past me niet zo. Dat was geen probleem. Ik begon met het idee om dan simpele kaarten te maken met wat ouder papier opmaken. Dat lukte bij de eerste kaartjes nog (zoals je gisteren zag en deze van vandaag), maar daarna ben ik toch maar kaartjes gaan maken, zoals ik gewend ben. 

Ik had er gisteravond 57 klaar, dus vandaag nog 8 te gaan. Komt goed! En je ziet ze vanzelf verschijnen hier, ik heb ook wat challenges voor 2021 aangepakt, dus voor sommige moet je wat (maanden) geduld hebben ;)



 

5 opmerkingen:

  1. 65 stuks! Wauw, respect! Wat leuk trouwens dat jij je zo inzet voor Alpe d'HuZes, ik ben er in de afgelopen jaren ook geweest. Wij spelen met ons dweilorkest dan op de berg, om de fietsers muzikaal te ondersteunen. Ontzettend dankbaar werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje meid, wat een werk!! Maar zo te lezen lukt het je! Heel erg leuk deze vrolijkerds!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 65?? Dat is een flinke stapel! Maar dat gaat jou prima af, ook deze zien er weer ontzettend leuk uit groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,
    Sjonge...dat is een berg kaartjes voor de berg! En helemaal als je niet van productie werk houdt. Deze zijn alvast erg leuk. Ik houd er ook niet van. Net als die truitjes vandaag bij mij, leuk om te zien, maar na een aantal ben ik er wel klaar mee....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien