vrijdag 4 december 2020

Tegoedbon.

 
Afgelopen woensdag was mijn oudste zus(je) Joanne jarig. Omdat ze over een paar weken gaan verhuizen, stelden we haar cadeau even uit, ze wil namelijk heel graag een mooi droogboeket voor in het nieuwe huis. Maar helemaal niks geven, dat is niet leuk. Dus kreeg ze alvast een klein droogboeketje en maakte ik er namens mijn ouders, zussen + aanhang en kinderen dit kaartje bij. Het plantenhangertje linksboven is een malletje van de Action, ik vind het zo gaaf, dat zie je vast nog vaker terug!

Vandaag vieren we Sinterklaas met de onderbouwklassen op school. Ik ga met mijn klas het dobbelspel doen en misschien nog een ander spel... we gaan het zien, ligt aan de sfeer....


Challenge;

Sketch Saturday - #638







6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog met je zus! Wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kado bon heb je gemaakt!!
    succes vandaag met al je kids, fijn sinterklaas dag.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik kocht dat setje ook alleen voor die snijmal. Direct verliefd op. Alleen... Bij mij is die nog niet actief geweest. Komt nog!
    Jaro heeft vandaag ook Sinterklaas op bezoek op school of eerder hij is vannacht geweest, hij heeft geen nachtklok, hij mag dat. In de ochtend zal er iets in hun klas staan en zaterdagavond vieren we het hier.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the pink against the black and white! Perfect for our sketch. Thank you for joining us at Sketch Saturday this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Ik heb al zo vaak met die set snijmallen in mijn handen gestaan, maar legde hem steeds toch weer terug. Misschien nu toch maar eens meenemen, wat is die plantenhanger leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien