woensdag 2 december 2020

Ticket-card.

Vorige week maakte ik deze kaart, was eigenlijk voor de Animal Friends challenge (hond of kat), maar die is inmiddels afgelopen. Toch wil ik het kaartje laten zien.

Ik heb er een plaatje uit een knipvel van Marianne Design voor gebruikt. Ook de vlaggenlijn is van dat merk. De mal is van Studio Light, de letters van MFT, het papier van de Action.
Vanmiddag ben ik weer vrijwilliger bij de kinderfilm. Vorige keer was het vrij rustig, dus ik duim voor een grotere opkomst. Aan de film kan het niet liggen, lijkt me ;)



 

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, jammer dat de challenge al afgelopen was...
    Veel plezier met de filmmiddag .
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige hondjes vandaag op je blog. Je kaartje is schattig! Veel plezier bij de film vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig kaartje, Colien, helemaal in lijn met je filmmiddag. Jammer dat je te laat bent voor de challenge, maar dat maakt de kaart niet minder leuk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Colien. Leuke kleuren.
    Ik ben benieuwd wanneer wij weer naar de film mogen... Vanaf gisteren zijn de winkels weer open dat is een eerste versoepeling. Maar culturele dingen dat gaat nog even duren... Fijne filmdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje in mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ja wat superleuk zeg! Jammer dat je te laat was. Ik ben benieuwd of er een grote opkomst was.
    Misschien willen alle ouders hun kinderen zo vlak voor Sinterklaas wel even een extra middagje kwijt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Colien,

    dat is een heel leuk kaartje geworden met de speelse pup erop.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Die moest je ook echt wel laten zien. Ik vergeet het steeds maar ik heb 2 tuigjes kunnen scoren bij de Action en ze bevallen heel erg goed. Dank je wel voor de tip!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd, deze kaart.
    Jammer dat de challenge al afgelopen is.
    Het model is ook zo leuk.
    En, waren er nu meer kinderen bij de film?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien