zaterdag 19 december 2020

Driving home for Christmas.

 

Yes, het is gelukt: gisteren was de bestelling op tijd af en heb ik de kerstkaartjes af kunnen leveren. In totaal 63 kerstkaartjes en ik ben zo benieuwd wat de ontvangers ervan vinden... Ik weet namelijk al aan wie ze verstuurd worden, maar daar kan ik hier nog niks over zeggen. Ik heb gisteren al een mooi bedrag kunnen storten tbv Alpe d'HuZes op de actiepagina van Rolf en ik heb ook nog geld gekregen om zelf leuke knutselspulletjes te kopen. 

Deze 3 kaartjes laat jullie alvast zien. Ik vind de malletjes 'driving home for Christmas' erg leuk, maar had ze dit jaar nog niet gebruikt. Op de achtergrond papier van Simple Stories en de tekst is een combi van een stempel van Studio Light, waar ik het woord Christmas vanaf heb geknipt, en de woordstans van Karin Joan. Doen/durven jullie dat ook, een stempel doormidden knippen, waardoor de tekst of het plaatje (je) beter uitkomt? 


Challenge;

Creaties Suzan - Kerst (op Facebook)

5 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een leuke kaartjes.
    Ik heb zelf nog nooit een stempel kapot geknipt. Maar wel een idee als iets niet past.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaartjes! En knap dat je in zo korte tijd in deze drukke maand zoveel kaartjes kon maken.
    Leuk ook dat je wat geld kreeg voor nieuwe spullen.
    Ja ik knip ook dingen door of af.. slim toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 63 kaartjes op de valreep. Dat was nog even doorwerken.
    Deze kaartjes met de auto met boom vind ik erg leuk geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja, ik kip ook stempels door.
    Wauw zoveel kaarten . Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien