donderdag 5 mei 2022

52 Weeks to Christmas, week 18. Reminder cirkels en geel.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog en een kaartje insturen met cirkels en de kleur geel. Ik maakte deze week 2 kaartjes met de blokken van Studio Light. Bij die hierboven heb ik een achtergrondpapiertje met witte stipjes uit een ander blok gekozen, de overige materialen zijn (voornamelijk) uitdruk-plaatjes.
Voor dit tweede kaartje sneed ik een hoek uit een vel papier waar de boom, cadeautjes en het rendier al op stonden. De gele cirkel en de lichtje voegde ik toe. Dat was dus een heel snel kaartje om te maken :)

Als je mee wilt doen, link dan jouw kerstkaartje met cirkels en geel in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Ik geniet nog heerlijk van de vakantie. Gisteravond hebben Rolf en ik lekker op een terras aan de rand van de Drunense duinen gegeten. We waren vroeg en ruim op tijd thuis om de 4 mei herdenking te volgen. Vandaag vier ik de vrijheid in AFAS live: ik ga vanavond met 3 andere dames naar het concert van Sam Fender, zin in!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Christmas Crafts All Year 'Round - Tree and gifts on you card



10 opmerkingen:

  1. Super mooie kaarten.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele mooie kaarten, en veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurrijke kerstkaarten, Colien!
    En heel veel plezier bij je concert vanavond.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schrijf het bij iedereen, geel op een kerstkaart vind ik best lastig, maar ik zie overal vrolijke kaarten.
    Hier ook, ze zijn alletwee weer heel leuk.
    Veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige en vrolijke kaartjes Colien! Leuk gedaan weer met dat geel! En heerlijk vakantie houden, wij gaan zondag weg. Ook zin in! Veel plezier bij het concert vanavond! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met de gele achtergrond, cirkels en de moderne boompjes! Geniet nog van jullie vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke kerstkaarten Colien!
    Veel plezier in het AFAS vanavond!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, vrolijk gekleurde kerstkaarten Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach, hoe leuk en kleurrijk zijn deze wel niet geworden ! helemaal toppie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien