dinsdag 3 mei 2022

Gefeliciteerd, Marijke.

Op 30 april was mijn tante jarig. Vroeger was dat tante Marijke, maar ze vindt, nu alle neven en nichten ruim volwassen zijn, dat we haar gewoon Marijke moeten noemen. Dat lukt meestal, haha. Voorheen maakte ik Hollandse kaartjes voor haar, omdat ze op Koninginnedag jarig was, de laatste jaren kies ik voor iets algemeens. Ik kwam dit vrolijke olifantje tegen op een knipvel van Marianne Design en wist meteen dat die voor Marijke was. Zij heeft mij de liefde voor die dieren bijgebracht door met mij naar de dierentuin te gaan toen ik nog een peuter was.


Vandaag ga ik naar Druma in Tilburg voor een cursus om mijn Silhouette (beter) onder de knie te krijgen. Het is een dagvullend programma, inclusief lunch, en ik hoop een hoop handigheidjes te ontdekken en het apparaat (vaker) te gaan gebruiken. De cursus hoorde bij de aanschaf van de plotter, maar door alle Corona-perikelen kon dat niet. En aangezien de cursus steeds op dinsdag is, was dit voor mij de eerste mogelijkheid, omdat ik nu lekker vakantie heb....

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - Sketch 227

 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Veel plezier vandaag op de cursus.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel gaaf kaartje voor je tante. En het is net wat ik met mijn tante had. Toen al haar nichten en neven volwassen waren wilde ze graag geen tante meer genoemd worden.
    Ik ben benieuwd naar je cursus en of we veel van je silhouette zullen zien. Lijkt me ook best ingewikkeld..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely project! I believe your aunt did enjoy it!
    Thank you for joining SSW2.
    Sorry for the late comment.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij en silhouette hebt gekocht!!
    Ik zou er ook héél graag 1 willen, maar dan wil ik er ook een cursus bij een Tilburg is nou niet perse naar de deur voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Colien, what great colours and I just adore the image of the elephant. Great card as always and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien