vrijdag 13 mei 2022

Proost!

 

Gisteren was mijn zwager Maarten jarig en 's avonds gingen we even langs om dat te vieren. Hij houdt van een biertje, vandaar dat een kaartje met de bier-malletjes van Marleen (Marianne Design) wel van toepassing is.
En het paste prima op zijn cadeaumand vol lekkere biertjes met bijbehorende knabbels. Hij was er erg blij mee! 


Vanavond is het slotfeest van onze stichting. We gaan er een gezellige avond van maken met een hapje, drankje en muziek. Een afsluiting voor mij van ruim 32 jaar vrijwilligerswerk... Het wordt al gezellig druk, dus jullie vinden het vast niet erg dat ik het adres van de feest locatie en mijn telefoonnummer op de door mij gemaakte uitnodiging heb weggestreept ;)

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT554

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En nu was ik juist van plan om te komen... Andere keer dan maar. Hihi. Maar ik wens je een mooie afsluiting van je 32 ! Jaar vrijwilligers werk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, de proost kaart is natuurlijk ook super leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien, je kaart is heel gaaf voor je zwager. Past altijd perfect voor een bierliefhebber. Leuke poster ook. Het zal wel een afscheidsfeest met en lach en een traan zijn. Kan ik me zo voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer.
    Mooi, niet teveel en toch kompleet.
    Een zeer geschikte creatie voor een man.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fabulous, Colien! Such a great crisp design - perfect paper choices! Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colien, what a great sister-in-law you are!! I bet Maarten WAS a happy birthday boy! A great beer card to go along with a beer basket!! Great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! Love the bottle, mug and opener elements you used. Thank you so much for sharing your card and creativity with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fantastic and fun card! Perfect color and paper choices and rocked the sketch. Thank you for joining the challenge at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun take on this sketch. Love the die cuts - so festive and totally cool. Thanks for playing over at TSOT. -Laurie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card, awesome manly! Thank you for joining us for Sketch #554 at Try Stampin' on Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute card. I especially love the patterned papers. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien