zondag 8 mei 2022

Reminder IK HOU VAN HOLLAND bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 20 mei kun je meedoen met de IK HOU VAN HOLLAND uitdaging bij Knutsels en Kadootjes. Er zijn al mooie kaartjes ingezonden, maar er kunnen er nog bij! Vandaag laten wij als DT reminderkaartjes zien. Die van mij bevat de Hollandse tegeltjes en een molen en dat in rood-wit-blauw. Natuurlijk mocht een Nederlandse tekst niet ontbreken. 
Gisteren was een geslaagde trainingsdag voor Rolf. Hij heeft samen met 3 fietsvrienden 6 rondes (de 4e man sloot de laatste ronde aan, omdat hij eerst moest werken)
 gemaakt en totaal bijna 190 km gefietst in de regio. De dag werd omgedoopt tot Altena d'HuZes ;)  

Challenge;

Sunday Stamps  - Sketch SSC282



3 opmerkingen:

  1. Gorgeous, Colien! Love the country twist you've added top this windmill - perfect! Very awesome background paper for it, too! Love it! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, brengt me op een idee met dat tegeltjespapier. En wat een afstanden fietst Rolf. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love it! Great background paper, love the windmill too! Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien