woensdag 4 mei 2022

Voetbaljongens en fanTAStisch.

 

Al een aantal dagen lagen de spulletjes klaar om sportieve kaartjes te maken voor de sketch-uitdaging van De Egel. Vanochtend heb ik ze afgemaakt, zodat ik nog mee kan doen met de challenge.

Voor deze kaartjes gebruikte ik plaatjes van Lilli of the Valley, papier uit verschillende blokjes en tekst-stempels van Marianne Design. Ook vond ik nog wat bijpassende ornamentjes van metaal en plaksteentjes.

Gisteren was een top cursus bij Druma in Tilburg, ik heb heel wat handigheidjes opgedaan om met de Silhoutte Cameo 4 te gaan werken. Ik was de enige cursist, dus volop aandacht! Eerst 'droge' uitleg gekregen over het programma, daarna aan de slag. Zelf een ontwerp gemaakt, gesneden en op een tasje gedrukt. Leuk, toch?! Ik heb nog geprobeerd om er een potje tijd bij te kopen, maar helaas...

Challenge;

De Egel - #140 Sketch + sport



4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaarten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die potjes tijd hè, ik heb ze ook nog niet gevonden hihi. Gaaf die tas en leuk dat de cursus toch doorging Colien. Je hebt een leuke sportieve kaart gemaakt in mooie kleuren en met een leuk plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke plaatjes.
    De sketch is goed gelukt, hè gebruikte weer mooie dp-tjes voor.
    Wat een fanTAStische tas!! Ik hoop dat je veel geleerd hebt, zodat je je silhouette veel gaat gebruiken.
    Als ze eens in mijn buurt een cursus verzorgen ga ik zeker ook zo'n apparaat aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten zeg en hoe leuk zijn die kleine voetbalschoentjes erbij. Dank je wel voor jou bijdrage aan de sketchuitdaging van de egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien