zaterdag 7 mei 2022

Home Sweet Home.

Vorige week verhuisde ons 52WTC-teammaatje Ineke en voor haar maakte ik dit kaartje. Ik gebruikte er oudere Collectable-malletjes voor en papiertjes in vrolijke kleurtjes. De glimsteentjes maken het af.

Vandaag heeft Rolf de laatste, serieuze trainingsdag voordat hij begin juni meedoet aan Alpe d'HuZes. Zijn planning is om 6 rondjes van ruim 30 km hier in de gemeente Altena te fietsen en dan tussendoor thuis wat te eten en te drinken. Elk rondje fietst er wel iemand met hem mee, sommige rondjes zijn er meerdere fietsvrienden die aansluiten. Ik ga de catering verzorgen: broodjes, eitjes, koffie/thee en sportdrankjes aanmaken. 
Vanavond ga ik naar mijn fröbelmaatje Els in Breda, zij is morgen jarig, maar viert het vandaag, omdat het morgen Moederdag is.

Challenge;

Girlz Rebel Challenge -  Kleurenpallet + parels/gemstones



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien