dinsdag 17 mei 2022

Sarah daagt Colien uit #10.

Het is al even geleden dat ik een envelopje kreeg van Sarah (Syriandertje) met daarin leuke uitdagingen. De vorige uitdaging kwam vorig jaar op 3 november op ons beider blog, vandaag tijd voor een nieuwe. Sarah stuurde mij heel toffe afdrukjes van Hello Bluebird, de 'Next door gnome stamp'. Zeven leuke kaboutertjes en twee vlindertjes die ik inkleurde met Derwent potloden.

Ik maakte er een slimline kaart van, zodat ze alle zeven op één kaart passen. De basiskaart, de  wolkjes en golfjes stanste ik met mallen van Avec en het papier is van Craft Senstions, allebei gekocht bij de Action. De tekstjes printte ik zelf.

Natuurlijk ben ik benieuwd wat Sarah gemaakt heeft, nemen jullie ook een kijkje op haar blog? We hebben hierna nog een aantal uitdagingen, zowel van mij voor haar als andersom. Je ziet ze vanzelf langskomen...

Challenge;
Sunday Stamps Challenge - SSC283



5 opmerkingen:

  1. Oh gosh, look at this cute and colorful little tribe! What a fun design, and a great take on our colors! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze gnomes en weer eens iets gekleurds op je blog. Ik bedoel ingekleurds....
    Ze zijn schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag lukt het me wel om te reageren, omdat er mensen voor me zijn geweest. En nu komt er wel een optie om een bericht te maken. Je kaart is SUPER leuk! Heel toffe kleuren en geweldig alle kabouters op 1 kaart 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I adore your gnomies and the fun scene you've created with the challenge colors! Absolutely darling! Thanks so much for joining us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness is this card so fun and cute with these adorable gmoes! Thanks for playing along with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien