woensdag 25 mei 2022

Kleurenkaartenteam: Kraft met koningsblauw.

 

De laatste woensdag van de maand mei, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Caroline koningsblauw bij het kraft van vorige keer. Aangezien mijn collega net weer vader was geworden en er geen babyboy-kaartjes meer in het rek zaten op school koos ik ervoor om een babykaartje te maken:


Toen ik toch de plaatjes van Anne Geddes voor me had liggen, maakte ik ook dit tweede kaartje met vellum. Meteen een mooie reminder voor onze challenge op het 4 Season blog ;) Beide kaartjes worden verkocht tbv Alpe d'HuZes...

En dit kaartje vergat ik bijna: ik maakte het al eerder voor Monique en het is ook in de gevraagde KKT kleurtjes. Monique was gisteren jarig en speciaal voor haar maakte ik een mixed media kaartje, omdat haar stijl is. Ook wel tricky natuurlijk, want zij is echt een kei in die techniek... 
Ik ben nieuwsgierig wat de andere deelnemers hebben gemaakt in deze kleurencombi en zal in de loop van de dag eens een blogrondje gaan maken. Ook benieuwd naar de andere creaties? Kijk dan op Martina's blog voor de linkjes.


15 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gezien om de twee uitdagingen te combineren ! geslaagde kaartjes heb je gemaakt in ieder geval
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat zijn ze leuk deze kaartjes! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schattige kaartjes Colien!! Tof gecombineerd.
    En ja die Anne Geddes plaatjes dat is bij mij een beetje jeugdsentiment.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten voor het goede doel, Colien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie babykaartjes met de KKT kleuren.
    Je kaart voor Monique is ook erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie kaartjes gemaakt Colien....ik ken ze nog de Anne Geddes baby plaatjes....zo leuk!
    Ook het kaartje voor Monique is prachtig....en helemaal in haar stijl.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en lieve kaartjes, mixed media gaat je goed af . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat leuk. De eerste twee eenvoudig maar heel leuk en die voor Monique is echt top!! Jij kunt dat ook, dus! Ik ben ook met inkt aan de slag gegaan, grappig ..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig plaatje, op de 1ste kaart.
    De kleuren combinatie is inderdaad perfect voor een babyboy kaartje of een mannen kaart.
    De kaart voor Monique vind ik heel mooi, ben vernietigd wat zij er van vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 leuke kaarten Colien! Allemaal goed gelukt in de KKT kleuren 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je hebt je goed uitgeleefd in de gevraagde kleuren. Leuk! Heel afwisselend. De kaart voor Monique is ook super. En ik genoot van je slime line kaart met beertje. leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Colien,
    Sorry, iets later dan voorzien, heb nu pas tijd om mijn rondje te maken...
    Wat een leuke kaarten maakte je, twee stijlen maar allebei top voor het KKT!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Colien, eindelijk tijd om te reageren.
    Vandaag en gisteren twee kinderen weg gebracht voor hun schoolreis, de dagen ervoor moesten we zoveel regelen. Maar nu tijd voor mijn kkt-rondje!
    Je kaartjes zijn leuk. Lieve babykaayen een tof mixed media kaart x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien