woensdag 18 mei 2022

Zwanger!

Op maandag-, dinsdag- en donderdagavond ga ik een uurtje sporten. Tenminste, ik probeer het om 3x in de week te gaan, maar minimaal 2 x en soms volgt de 3e keer op zaterdag... Afijn: mijn sportmaatje volgt dezelfde groepslessen en vaak kletsen we even voor- of achteraf. Begin deze maand vertelde ze dat ze zwanger is, inmiddels 20 weken :)


De mal 'Eline's crib' lag al een tijdje in de verpakking te wachten en dit leek me een prima gelegenheid. Het bedje is symbolisch nog leeg, dus mooi voor een zwangerschapskaartje. 
Bij het kaartje ging een slabbetje, gemaakt door Anne-Co van Stof with Love. Mijn sportmaatje was verrast en ze vond het erg leuk! Toen ik toch bezig was.... heb ik nog zo'n soort kaartje gemaakt. Hoe dat er uitziet en voor wie het is, dat zie en lees je zaterdag! Morgen is het kerstkaartjes-dag en vrijdag ben ik gastdesigner bij Hobby Vision...

Ik begrijp van meerdere volgers dat het niet lukt om op mijn blogberichten te reageren. Ik heb al gekeken of ik iets kan aanpassen bij de instellingen, maar helaas... Mocht iemand de oplossing weten, mail het gerust via colien@kpnplanet.nl

Challenge;

Cheerful Sketches - Sketch



9 opmerkingen:

  1. Een mooie combinatie van kleuren, papier en mallen, het is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, prachtige combi van spulletjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie zwangerschapskaart ! En extra leuk dat de kaart en het slabbetje zo in de smaak vielen bij je sportmaatje. Bedankt voor het meedoen aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes, Wies DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de 'crib' leeg te laten. Je kaart is heel tof geworden en ik kan me voorstellen dat je sportmaatje verrast was, zeker nog met die leuke slab erbij.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje en de slab is ook gaaf.
    Geen wonder dat ze verrast was.
    En dat niet reageren heeft volgens mij met Apple te maken. Op I-phones en I-pads lukt het soms niet en dat ligt volgens mij niet aan jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card. I like it. Thanks for joining the challenge of Cheerful Sketches. Hope to see you again. Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig zwangerschapskaartje! ook tof in deze papiertjes!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Groetjes
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien