maandag 16 mei 2022

Reminder Vellum op het 4 Season Challenge Blog.

Nog t/m vrijdag 3 juni kun je meedoen met onze Vellum-challenge op het  het 4 Season Challenge blog. 

Vandaag laten we een reminderkaartje zien met het half-transparante (soort perkament) papier. Ik koos voor een wit stukje vellum met roos-motief erin op de achtergrond. Lastig te zien op de foto. Misschien had ik het tegen het licht in moeten fotograferen...?
De horizontale strook en de tekst komen uit een blokje van de Action. Om de tekst goed te kunnen zien, plakte ik er een stukje roze cardstock achter. 
De tasjes zijn nieuwe stansjes van Marianne Design. Ik heb ze gekozen, samen met de diamant-malletjes, als prijsje bij Hobby Vision. De Engelse tekst-stempeltjes 'Level up' en reserveplaat voor mijn stansmachine kocht ik er zelf bij. Blij mee! 

Op naar een nieuwe werkweek. Vandaag maar een paar uurtjes les en ik sta als reserve-surveillant op het rooster bij de examens. Vanavond lekker sporten en mijn sportmaatje verrassen met een kaartje. Waarom? Dat zie je woensdag! Morgen eerst weer eens een uitdaging met Sarah...
Challenges;



1 opmerking:

  1. I LOVE your little shopping bags with the golden handles. They are wonderful with the papers you used, especially the paper with the golden scalloped stripes. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien