zondag 29 mei 2022

Welkom stoere vent!

Zoals ik afgelopen woensdag al vertelde, zaten er geen babykaartjes voor jongetjes meer in het kaartenrek op school = werk. En aangezien collega Bram net vader was geworden van zoon Seppe en een andere collega een jongetje verwacht, leek het me handig om alvast wat kaartjes te fröbelen en wellicht te verkopen voor het goede doel Alpe d'HuZes. 
Met de leuke papiertjes en bijpassende tekstjes én de kleertjes van het waslijntje (ontworpen door Marleen) ontstond dit kaartje.

Gisteravond hebben we een fantastisch tuinfeest gehad bij mijn zus en zwager. Rolf en ik kwamen pas om 0230 uur thuis, de helft van de tijd heerlijk gedanst op mijn nieuwe Docs. Vandaag viert ons petekind Elmar zijn verjaardag, vanmiddag ga ik daar gezellig een taartje eten. Rolf gaat straks boodschappen doen en de auto inladen: hij vertrekt vannacht samen met mijn zus(je) Anne-Marie richting Alpe d'HuZes. Ook Berry, elke editie vaste steun en toeverlaat en 'verzorger' van Rolf gaat mee. Na 2 jaar gaan ze het avontuur weer tegemoet!

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT556


  
 

9 opmerkingen:

  1. Ook erg leuk en die sketch is gaaf! Fijn dat die kaartverkoop zo goed loopt voor het geode doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje voor een heel goed doel. Een vriend van ons is al Frankrijk hij gaat donderdag de uitdaging aan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief geboortekaartje met die ieniemienie kleertjes! En succes voor Rolf! Fijn dat het weer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien, what a cute baby card you have created with our Try Stampin' on Tuesday sketch! Love the baby clothes used at the corners!! Thank you so much for sharing your adorable card and crafting talents with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very sweet baby card that made great use of the sketch, Colien. Thank you for joining the challenge at Try Stampin; On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een goed idee, alvast wat jongens kaartjes maken die ga je straks allemaal verkopen.
    Dit is op een top en jongens kaart met deze leuke kleurtjes.
    Wat leuk dat je de kleertjes van het waslijst hebt gebruikt.
    Heel veel succes voor Rolf, super hoor dat hij dat doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig kaartje, lekker stoer. Kun je nog even doorknutselen als je alleen thuis zit :-) sterkte ermee
    en nu maar duimen voor Rolf dat het allemaal lukt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke kaart Colien!
    Enne.... heel veel succes voor Rolf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute card. I love the details and the wonderful incorporation of the sketch. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien