zondag 15 mei 2022

Surprise wheel kaart voor Els.

Vorige week zaterdag vierde mijn fröbelmaatje Els haar 67e verjaardag. Met een tasje vol leuke cadeautjes (lees: knutselspullen) ging ik richting Breda en natuurlijk ging er ook een zelfgemaakte kaart bij.
De basis is gemaakt met een teken-mal van Dutch Doobadoo, de plaatjes zijn van Bella Lulu. Binnenin een surprise wheel, waarmee je 4 teksten tevoorschijn kunt komen.:


Draai maar aan het wieltje.
En hier zie je het Craft Sensations blok waar ik het gisteren al over had. Echt mooie lila tinten, gecombineerd met zwart/wit. 

Gisteren was een leuke workshop houtbranden. Niet druk bezocht, maar toch bijna €200,- netto opbrengst voor Alpe d'HuZes. Zo meteen gaan Rolf en ik richting Papendal, de kleding voor het evenement ophalen. We gaan lekker op de motor, het is heerlijk weer en we maken  er meteen een uitje van. 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien