vrijdag 20 mei 2022

Gastdesigner bij Hobby Vision.

 

Een tijdje geleden won ik de bloemen-challenge op het Hobby Vision blog. Daarom mag ik vandaag gastdesigner zijn bij de start van de nieuwe uitdaging. Het thema is 'Vlinders' en ik maakte dit vrolijke kaartje met Eline's vlinders van Marianne Design. De kleurrijke papiertjes komen uit het Summer Picnic-blokje en je ziet ook nog een bloemetje byMarleen. Het tekstje is van Nobody-Else.

Challenges;
Girlz Creative Crafts - Things with wings

Sketch 'N Scrap - Sketch #217



6 opmerkingen:

  1. Een heel fleurige, vrolijke kaart, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colien - I absolutely love your card! So bright & cheerful! Great take on the card sketch too! Thanks for playing along with us this month at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card - love those butterflies! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really pretty card and love the butterflies! Thank you for joining us at Sketch N Scrap this month! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous card! Lovely paper choice! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien