maandag 30 mei 2022

Elmar jarig.

Gisteren was Elmar, ons petekind, jarig en mochten we zijn 28e verjaardag vieren. Voor hem maakte ik deze simpele kaart met papiertjes uit een blok van Craft Sensations. Ook de plaatjes van de schoenen knipte ik uit het blok. De tekst is van Stampin'Up.

Vannacht heb ik Rolf, Anne-Marie en Berry om 03.00 uur uitgezwaaid, zij vertrokken richting Alpe d'HuZes. Donderdag is de koersdag en zal Rolf de berg weer op fietsen, Anne-Marie gaat wandelen. 

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS537


 

6 opmerkingen:

  1. De kaart knalt van mijn scherm.
    Leuk hoor.
    De schoenen heb je mooi uitgeknipt, dit is altijd leuk voor een jongenskaart.
    De kleuren zijn druk genoeg, dus mooi dat je de kaart verder niet teveel hebt gegeven.
    Dus nog stond om 3.00 uur al in je pyjama buiten te zwaaien?!! Daarna toch nog wel je bed in gegaan hoop ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met de schoenen.
    Wens de sportievelingen maar succes .
    Om drie uur eruit wat een tijd om op te staan , vond half vijf al vroeg maar dat manlief weg was ben ik er toch weer ingekropen , jij toch ook wel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a fun design! And so creative. Thank you for playing in our FMS challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie petekind. Je kaart voor hem is heel gaaf. Sterkte alleen, met Suus en Briep natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Mooie kleuren samen. Dat vroeg opstaan herken ik en dat uitzwaaien ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful masculine card! Great colours and image! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien