maandag 6 juli 2020

4 Seizoenen op het 4 Season challenge blog.


Het is de eerste maandag van de maand en dat betekent een nieuwe uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Toen Nelly en ik de lijst met challenges afgelopen november maakten, hadden we voor juli 'de Olympische spelen' opgeschreven. Maar aangezien die geannuleerd zijn, hebben we iets anders bedacht: de 4 seizoenen.
Je kunt je laten inspireren door de boom in ons logo, maar misschien heb je wel een heel ander idee. Ik hield het simpel met een cirkel voor elk seizoen. Meer inspiratie nodig? Kijk dan eens op het blog. Daar vind je, naast de voorbeelden van Nelly en mij, ook leuke kaartjes van onze gastdesigners. We zijn benieuwd wat jullie ervan maken...
diploma uitreiking 2019
Vandaag een drukke dag op school = werk: samen met mijn vakgroep-collega's gaan we het bloemwerk voor de diploma-uitreiking. Door de corona-maatregelen zal die op 3 avonden plaatsvinden via een drive-tru op het schoolplein. Morgen voor de BB-ers, woensdag voor KB en donderdag voor GL. Wij gaan voor elk stop-en-foto-punt bloemstukken maken en ook krijgt elke leerling een veelkleurige roos bij het afscheid, waar wij kaartjes aan moeten hangen.

8 opmerkingen:

  1. Wow, superleuk bedacht deze 4-seizoenenkaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke challenge Colien. Veel plezier met het uitreiken van de diploma's en het maken van prachtige stukken. Heb je de rozen zelf geinkt? Grapje....
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het best een lastige deze uitdaging maar je voorbeeldkaart is heel erg leuk en geeft wel inspiratie! Wat een rare diploma-uitreikingen dit jaar hè. Goed idee om het toch allemaal extra feestelijk te maken met deze mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke opdracht. Daar ga ik eens over nadenken!
    Jullie hebben er ook veel werk mee met de uitreiking. Die bloemen passen bij de vorige opdracht! Hoe doe je dat, regenboogbloemen? Nog even en het is voor ook vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Veel plezier met de diploma uitreikingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan, duidelijk herkenbaar zo de vier seizoenen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave challenge hebben jullie bedacht. Daar moet ik echt even over na denken! Maar jouw voorbeeld is erg leuk.
    Mooi bloemwerk hebben jullie gemaakt/geregeld. Die veelkleurige roos is erg leuk! Sterkte met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke nieuwe challenge hebben jullie nog gauw even bedacht!
    Knap hoor.
    Het is een pittige, vind ik, ik ga mijn hoofd even laten draaien, dan komen de ideeën vanzelf boven .
    Jouw kaart geeft genoeg inspiratie, ik vind het erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien