zondag 26 juli 2020

Wesley jarig.


Ondanks dat het vakantie is én de mentorleerlingen van afgelopen schooljaar overgedragen zijn aan hun nieuwe mentor vind ik het toch leuk om de jarigen een kaartje te sturen. Al eerder zagen jullie mijn kaartje voor Niels, vandaag die voor Wesley. Met een leuke sketch en vrolijk gekleurde papiertjes van Papermania krijg je snel een stoer kaartje.
Over stoer gesproken: Gisteren (bijna onverwacht) een nieuwe fiets gekocht. Ik vroeg vrijdagavond aan Rolf of hij het gek zou vinden als ik een e-bike zou willen. Hij vond dat helemaal niet en toen zei hij gisterochtend: Als we nu gaan kijken en ze hebben jouw keuze op voorraad, kun je em misschien maandag meenemen op vakantie... En dat is gelukt! Ik heb een enorm stoere , sportieve hybride fiets gekozen. Gisteren meteen even wezen showen bij Ellen, mijn schoonmoeder en daarna ook bij mijn ouders. Totaal 37 km gefietst en alles even uitgeprobeerd. Ben er superblij mee!
Challenge;
Sketch 'n Scrap - Cardsketch #173

13 opmerkingen:

  1. Wat maakte je een leuke kaart met de sketch voor de jarige job Colien.
    En wat een gave fiets zeg, meteen al goed uitgeprobeerd.
    Veel fietsplezier en fijne vakantie.
    Lieve groetjes, Wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere kaart, maar helemaal een stoere fiets. Misschien kan je in de toekomst zo naar je werk/school.... Maar nu eerst genieten van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met vrolijke gekleurde papiertjes kun je hele leuke, vaak ook stoere kaartjes maken!! Goed gedaan.
    Wat een prachtig kado heb jij jezelf gegeven!! Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty card! I love the beautiful bright colors you used! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jongenskaart, je hebt toch veel sterren in je klas gehad . . .

    Van die fiets zul je veel plezier hebben, zo heerlijk een (hulp)tandje erbij
    Kun je Rolf makkelijker bijhouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart voor Wesley! Gaaf met die ster. Knap dat je meteen wat in de sketch ziet.
    Maar die fiets! Gefeliciteerd met de aankoop! Tenminste, ik vind het wel een felicitatie waard! Veel veilige kilometers gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great take on the card sketch! Your card came out super cute! Lovin' the colors you used too! Thanks for playing along @ Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great take on the sketch, love your fun color combo! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a great card! You did a great job with the sketch. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great card! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute card :) I like your take on the sketch Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! Tina-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien