dinsdag 7 juli 2020

Aapjes in de jungle.


Op Facebook kun je meedoen met de maandelijkse uitdagingen bij Creaties Suzan. Er is steeds een ander thema en voor juli mocht ik dat bepalen, omdat ik vorige maand winnaar was. Ik koos voor 'jungle', daar kun je heel veel kanten mee op. Zoveel dieren en planten die geschikt zijn, maar ook achtergrondpapiertjes met tijgerprintje ofzo. Mijn voorbeeldkaartje bevat papiertjes van de Action, plaatje uit een knipvel (Hetty's monkeys) en de nieuwe malletjes van Marianne Design (Frangipani bloem en tropische bladeren). 
sneak peek...
Gisteren 7 grote bloemstukken gemaakt en 140 veelkleurige rozen voorzien van een kaartje voor de diploma-uitreiking. Vanavond is de eerste ronde, maar vandaag eerst nog de (online) rapportvergaderingen. En alvast wat zaken regelen rondom het introductieprogramma aan het begin van volgend schooljaar.
Challenge;

12 opmerkingen:

  1. Drukke dag weer! Nog even!
    Toffe kaart Colien. Mooie bloemen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Colien! Wat zijn die aapjes leuk he!
    Groetjes en bedankt!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk! Het is net alsof je door een lens kijkt. Mooi gedaan.
    Succes met dag 2!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart!
    Mooi,als die bloemen, takjes, aapjes, alles past bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Colien.

    Ik vind de bloemstukken schitterend, weet alleen niet
    Wat ik van die veel kleurige bloemen vindt, ze zijn vrolijk
    maar in mijn ogen niet natuurlijk.

    Geniet van je dag

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jungle kaartje, je hebt het sfeertje goed weten te pakken. Succes met de laatste loodjes van het schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met die vrolijke aapjes. Je bloemstukken zijn ook mooi ,de rozen zijn heel kleurrijk echt iets voor de jeugd. Succes vanavond .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So fun, Colien! Cute monkeys having a lovely tropical time! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for sharing your jungle card with us at Try Stampin' on Tuesday, Colien!!! Your schedule sounds so busy, yet you find time to create beautiful cards! Congratulations on your June win at Creations Suzan! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige junglekaart heb je gemaakt! Heel gaaf platje met die ondergaande zon! Het is vast een onbewoond eiland in de tropen waar ze wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a cute couple of monkeys on your card, Colien...love them! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great take using our sketch, #464. Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien