dinsdag 14 juli 2020

Einde schooljaar 2B2.


Vorige week was het einde van het schooljaar en daarmee droeg ik ook de mentorklas over aan de bovenbouw. De rapporten waren geprint en nadat ik ze getekend had, gaf ik ze samen met wat kleine presentjes af bij de administratie, zodat het opgestuurd kon worden. Het waren drukke laatste weken en gemakshalve maakte ik soortgelijke presentjes als deze voor de leerlingen van de nieuwe mentorklas van volgend jaar. Vrijdagmiddag stuurde ik alle leerlingen nog een berichtje om ze een fijne vakantie te wensen. Het was zo'n raar einde van het schooljaar, ik had ze inmiddels anderhalve week niet gezien en dat na slechts 4 x sinds de fysieke lessen weer mogelijk waren. Ik kreeg leuke reacties en zaterdag nog meer, zodoende wist ik dat ze blij waren met het extraatje bij hun rapport. 

Gisteren was het leuk in Dierenrijk in Nuenen/Mierlo, echt een aanrader als je van een dierentuinbezoekje houdt. Vandaag ga ik de garagemuur verven en nog wat andere klusjes doen. Zo wisselen we het vakantie houden af met wat nuttige bezigheden.

9 opmerkingen:

  1. Wat super leuk om zo je leerlingen te verrassen!! Je denkt ook aan alles.
    En gezellig zo'n dierentuinbezoekje.
    En alvast een hele fijne vakantie!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk bedacht Colien! Daar zijn ze ook heel blij mee denk ik.
    Fijne vakantie!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk dragen ze zo'n juf op handen! Je presentjes zijn weer zo mooi! En nu genieten vakantie! Wat werken in huis en wat dingen uit huis doen. Zalig toch! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Colien,

    wat een superleuke verrassing voor de leerlingen. Mooi zo in kleurthema's.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes voor je mentorklas. Superlief! Dierenrijk Europa ken ik goed, dat is bij ons om de hoek. Ik had er altijd een abonnement toen de kinderen klein waren, gingen we elke week wel even koffie drinken op het terras en bij de aapjes kijken, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat attent en een super leuk idee. Zijn heel leuk en kleurrijk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben jij een toffe juf dat je de leerlingen zo verrast!
    Geniet van je vakantie, hopelijk veel leuke momenten naast het klussen door!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke attenties voor je mentorklas. Gek hoe dit schooljaar is verlopen...
    De foto's van het Dierenrijk zien er mooi uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AH, heel gaaf dat je ze niet zomaar hebt laten gaan! Het is al zo raar en kaal en dit beetje extra aandacht is echt geweldig.
    Wat leuk Dierenrijk! Ik ben er nu niet in de buurt, maar onthoud het wel. Sterkte met de moetwerkjes (zoals we dat bij de kleuters noemden). Altijd fijn in een vakantie het nuttige met het aangename te combineren of af te wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien