zaterdag 4 juli 2020

Mels en zijn amandelen.


Neefje Mels had om de haverklap een keelontsteking. Heel vervelend en vooral pijnlijk. Woensdag 1 juli was het zover: hij mocht afscheid nemen van zijn amandelen. Best een beetje spannend zo'n operatie, maar met een leuk vooruitzicht dat hij daarna heel veel ijsjes moet eten. 
Dus maakte ik een kaartje met ijsjes en deed er ook een zak vrieslolly's bij. Fijn dat hij er niet veel last van heeft en hij knapt snel op. Hij baalt er vooral van dat hij een aantal dagen niet naar school mag. Gelukkig kan hij de laatste dagen van het schooljaar nog meepikken volgende week.
Fijne zaterdag voor iedereen! Ik ga zo sporten, vanmiddag naar de sale bij Ank Mode en daarna heb ik nog een afspraak bij de opticien. Vanavond mogen we aanschuiven aan tafel bij mijn zus en zwager. Jullie nog plannen voor vandaag?
Challenge;

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je neefje en passend voor dit minder leuk moment. Maar hij zal er zeker blij mee zijn.
    Fijn weekend, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet dat nog zo goed, dat onze kinderen naar het ziekenhuis moesten voor hun amandelen.
    Stoer waren ze, maar ik best zielig, toen ze uit de narcose kwamen.
    Maar weg is weg, wat kunnen ze daar een last van hebben zeg.
    Jou kaart vrolijkt hem vast op! De kleurtjes zijn dat zeker en de ijsjes met gezichtje maken het nog beter.
    Een zakje ijsjes..... goed idee!!
    Het wordt niet zo'n mooi weer dit weekend, ik hoop vooral nog wat te kunnen knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vrolijk en toepasselijk!
    Vandaag komt Moriander terug, dat is dan altijd weer wat aanpassen. Jaro was de laatste dagen zo rustig, heerlijk ! En in de middag koken... Voor de rest ben ik nog steeds wat op mijn plooi aan het komen. Ik ben ontzettend moe en ik moet echt wennen aan de vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje voor Mels. Niet leuk als je geopereerd moet en het vooruitzicht op veel ijsjes lijkt wel heel tof... hopelijk is dat in het echt voor hem ook zo! Je kaart is in elk geval heel gaaf!
    Je zaterdag klinkt super gezellig. Hier niet veel gedaan... Annebeth en Jeroen kwamen langs en verder wat geklungeld, kaartje gemaakt, was gedaan, boodschappen, gekookt geblogd...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card,thanks for sharing at create a smile stamps challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is het geworden Colien! Als dat Mels niet heeft kunnen opvrolijken, ijsjes in het vooruitzicht is zeker niet verkeerd, maar toch sneu natuurlijk. Bedankt voor het meedoen bij Create a Smile Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this card! So beautiful! Thank you so much for playing along with the Create a Smile - challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien