zaterdag 25 juli 2020

Colien daagt Sarah uit #8.

En we zijn alweer bijna aan het einde van de maand en op deze laatste zaterdag van juli daag ik Sarah weer uit om één of meerdere kaartjes te maken met spulletjes die ik haar opstuurde. Het ging deze keer om onderstaand setje met het horloge by Marleen:
De 'opdracht' is dit keer een sketch:
Het was een beetje schuiven met de verschillende papiertjes en toen lukte het prima om nog een tweede kaartje te maken.
Ik ben nieuwsgierig wat Sarah ervan gemaakt heeft. Al denk ik dat met dezelfde papiertjes en deze sketch we dit keer niet veel afwijken, maar wie weet.... Ik ga kijken!
Gisteren spontaan weer een badkamer gesloopt. Mijn zus en zwager hebben een ander huis gekocht en gaan behoorlijk wat verbouwen. De woonkamer was al aardig gestript, mijn andere zus was al in de keuken tegels aan het afbikken, dus zijn mijn jongste zus en ik in de badkamer aan de slag gegaan (kan me voorstellen dat je even de tel kwijt bent, maar ik heb dus 4 zussen, haha). Tegels eraf, muurtjes gesloopt en heel wat emmers afval naar beneden gesjouwd. Weer een flinke workout, dus gisteravond maar weer een lekker pannenkoek wezen eten. We willen tenslotte ook een beetje vakantie vieren!

7 opmerkingen:

  1. je bent nog al aan het slopen en restaureren..succes. Gave horloge kaartjes..fijn weekend. groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt de smaak te pakken van het slopen! Je kaarten zijn super geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super pakket en kaarten Colien en wat zul je gespierd zijn na deze weken 🏋️‍♀️🏋️‍♀️🏋️‍♀️💪💪💪.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En onze kaartjes zijn toch heel verschillend! De jouwe zijn ook leuk!
    Ik las even terug. Veel klusjes hier en daar. Fijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes, stoere mannenkaarten,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gave kaartjes! Leuk met het horloge.
    En je wordt nog expert in badkamerslopen! Hihihi..goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze verschillen inderdaad niet heel veel, maar ik vind het papier zo leuk dus de kaartjes zijn goedgekeurd wat mij betreft.
    Sjonge, jullie zitten aardig in de sloop fase met elkaar😉

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien