zaterdag 18 juli 2020

Van harte schudkaart.

Deze shakerkaart maakte ik voor mijn schoonzus Ella. Zij is komende dinsdag jarig en heeft een zwart/wit interieur, daarom koos ik voor deze kleurencombinatie gecombineerd met wat goudaccenten. 
De kaart was wat lastig op de foto te krijgen door het glimmende folie. 
De materialen komen uit hetzelfde Journaling designpad-blok dat ik gisteren gebruikte voor het roze/groene kaartje. Grappig om te zien hoe verschillend ze zijn.
Rolf is vandaag een dagje naar Twente en de Sallandse heuvelrug om te fietsen. Ik vermaak me thuis prima met wat klusjes en ik ga mijn nieuwe brillen ophalen straks. Vanavond gaan we samen naar een feestje, waar Rolf ook gaat optreden. Dat is al een tijdje geleden, leuk weer!
Challenge;

8 opmerkingen:

  1. Het is in ieder geval duidelijk dat de kaart en hoog bling bling gehalte heeft😉.
    Leuk om er een shaker gedeelte op te maken.
    Wat een fijn vooruitzicht, vanavond.
    Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stijlvol kaartje! Die blijft vast lang op de kast staan. Veel plezier op je feestje vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous shaker card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik die blok had gezien, was die zeker in mijn mand beland zo leuk!
    Je verwerkte het weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en wat leuk dat je hem gemaakt hebt met hun interieur in gedachten. Het shakergedeelte is erg gaaf.
    Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf schudkaartje heb je gemaakt! Mooi als het dan ook bij het interieur past.
    EN nieuwe brillen, altijd leuk. Hopelijk hadden jullie een leuk feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love the elegant color scheme!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien