woensdag 29 juli 2020

Kleurenkaartenteam: Zachtgeel met aubergine.


Het einde van juli is bijna in zicht en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Nelleke mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het zachtgeel van vorige maand, koos zij er aubergine bij. Ik maakte dit kaartje met malletjes van Karin Joan. De foto is niet optimaal, het aubergine lijkt donkerbruin, maar helaas kan ik geen nieuwe foto maken. Jullie moeten me maar geloven dat het echt aubergine-kleur is....
Misschien lukt het me om een blogrondje te maken, maar aangezien we op vakantie zijn, kan het ook zijn dat dat vanavond wordt of later deze week. Ik ben wel nieuwsgierig. Jij ook? Check Martina's blog voor de linkjes naar alle deelnemers.
Graag tot morgen, dan introduceren we de nieuwe challenge bij 52 Weeks tot Christmas.


23 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Wat een feestelijke kaart maakte je met de kleuren van deze maand. Het aubergine is wel duidelijk op mijn pc... Maak je maar geen zorgen, het is nu eenmaal een donkere kleur...
    Ik vind jouw kaart alvast héél erg geslaagd!

    Geniet nog van jullie vakantie! We zien je wel langs komen als je tijd hebt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk lettertype.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart. Het aubergine hart springt er echt uit! Mooi ook die letters er achter.
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor een jarige, als je deze in de bus krijgt MOET je wel jarig zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aubergine laat zich inderdaad lastig fotograferen, mooi kaartje toch! Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas komen de kleuren op de foto niet altijd zo over als in het echt, heel herkenbaar. Maar ik geloof je op je woord, hoor! Heel mooie kaart, leuk met die harten en die mooie achtergrond!
    Geniet van de vakantie!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen zal je meteen geloven, Colien en je kaart vind ik prachtig met de mooie letters en de leuke achtergrond. Eenvoud siert, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart in deze kleurtjes Colien!
    Drie x jarig erop maakt het helemaal af!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geloof je hoor! Heel mooi en slim kaartje. Erg leuke letters zijn dit en het zachtgeel in de achtergrond werkt er goed bij. Geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart en de kleuren zijn goed te zien.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had het ook dat de kleuren niet goed overkwamen op de foto.
    Heel mooi gemaakt met die tekstmalletjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel leuk Colien!! De kleuren blijken heel lastig op de foto te gaan, dacht al dat het aan mij lag 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha, je bent niet de eerste die last had met het op foto krijgen van de aubergine kleur
    helemaal mooi en goed hoor, geslaagd kaartje heb je gemaakt
    fijn dat je er deze maand (weer) bij bent !
    Blij met je deelname,
    lieve groeten,
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een toffe verjaardagskaart Colien!
    Geniet van jullie vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuk kaartje Colien en geniet van je vakantie! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super CAS kaart Colien!! Mooie combi van materialen. Ik ben fan.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super, een hele mooie kaart ! Geniet nog van je vakantie en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje, het hartje springt er echt uit. Geniet van jullie vakantie.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart. Hij straalt wat uit de eenvoud maakt het krachtig. En ik geloof je dat het aubergine is hoor. Ik bedoelde ook de echt diepe paarsrode kleur. Geniet van je vakantie. Groetjes Nelleke l

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent echt goed bezig geweest voor je vakantie! Ook deze is weer heel gaaf. Mooi hart en toch wel goed gezien dat het hel donkerpaars is hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi met Jarig 3 keer op de achtergrond. Veel plezier. x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien