dinsdag 28 juli 2020

New home.


Vorige week vertelde ik dat ik weer een badkamer aan het slopen was geweest. Eerst die bij ons thuis en eind vorige week was de mooie jaren '80 versie van mijn zus en zwager aan de beurt. Zij kregen vorige week woensdag de sleutel van hun nieuwe huis. Behalve de badkamer moet er nog veel meer verbouwd worden, maar toch alvast een kaartje. De leuke papiertjes zijn van de Action, het huisje is een oudere mal van Marianne Design.
Wij zijn momenteel op vakantie, maar ik heb t/m volgende week maandag alvast allerlei kaartjes ingepland. Zo staat er morgen eentje voor het Kleurenkaartenteam klaar, graag tot dan!
Challenge;

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Colien.
    Ik heb deze papiertjes ook en zie dat ze wel heel erg leuk uitkomen op deze kaart.
    Geniet van je vakantie.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk !!!!
    Fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om je uit te kunnen leven op het slopen van een badkamer.
    Hopelijk komen ze niet al te veel gebreken tegen tijdens het verbouwen.
    Je hebt een super leuke kaart voor ze gemaakt.
    Fijne vakantie, Geniet ervan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is fabulous! I know they will love their new home! I love the different patterns, the bold home sentiment and the color combo! So happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun card....good for you, helping to renovate that bathroom! Thanks for sharing this with us at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great new home card - I love the textured house. Sounds like you are doing a great job with the renovations too. Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun card to celebrate a new home! Love the texture and mix of patterns. Thank you so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien