woensdag 8 juli 2020

Tijd voor horloges.

Er staan weer wat mannen op de verjaardagskalender deze week. Daarvoor heb ik Marleen's horloge weer tevoorschijn gehaald. Het is een leuke mal, waarmee je snel een mannenkaartje klaar hebt. De tekstjes printte ik zelf.
Deze gaat vandaag naar een jarige collega op school = werk. Dezelfde sketch aangehouden, maar andere kleurtjes gebruikt. Ik zie hem vanavond, dan is de volgende diploma-uitreiking. Dan zijn de BB-ers aan de beurt en ik hoop dat het net zo'n feestje wordt als gisteravond bij de KB-leerweg.  
Challenge;
Crazy 4 Challenges - C4C540

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met deze sketch. De jungle kaart is ook heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten! Succes straks šŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kaartjes! Erg leuk de horloges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze mannenkaarten. Lekker stoer.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo met die horloge (heb ik eerder nog niet gezien )

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaarten Colien

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Colien,
    je hebt twee heel leuk kaarten gemaakt met het horloge. Inderdaad prima voor mannenkaarten! Leuke sketch ook! Tot straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekkere strakke kaartjes..gaaf de horloge stans, groetjes uit het warme Italie, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien