zondag 19 juli 2020

Indy 15 jaar.

Hieperdepiep hoera voor Indy. Zij viert vandaag haar 15e verjaardag en daar horen cadeautjes en een kaartje bij. Samen met haar moeder, mijn zus(je) ging ze een tijdje geleden naar de speciale kortingsavond bij de plaatselijke drogist en gaf ze aan wat ze graag wilde hebben. Mijn zus kocht verschillende items en maakte er pakketjes van. En dit werd 'mijn' pakketje:
Toen ik het zag wist ik meteen dat ik een hertje op Indy's verjaardagskaartje wilde, de mascara geeft je tenslotte 'Bambi-eyes'. In plaats van een kaartje werd het een cadeautasje waar alle cadeautjes in passen. De schelpjes op het tasje vindt terug in het enkelbandje. De kleurtjes waren (voor mij) ook logisch bij de tube. 
En hier is onze grote nicht, een hele dame al. We gaan vanmiddag uit op het tuinfeestje, genieten van koffie/thee met taart. Maar eerst onze 🐕Suus een extra knuffel geven, want die is ook jarig.
Challenge;

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Colien! Even ingezoomd om naar alle details te kijken, zo tof gedaan! Echt super leuk bij de kadootjes. Wat een mooie nicht. Gezellig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Suus! EN met Indy, al 15....
    Leuk pakketje heeft ze uitgezocht en je tasje is er perfect bij. Schelpjes, Bambi (ogen) hoe kom je erop en de kleur!
    Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Colien! Ook met Suus! Onwijs gaaf is jouw tasje met inhoud! Indy boft maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat past je tasje prachtig bij de cadeautjes die in het tasje zitten! Echt een leuk meidencadeautje. Proficiat ook met Suus!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien