woensdag 15 juli 2020

Gelli plate date.


Een paar weken geleden nodigde Mariken me uit voor een Gelli plate date. Het was heerlijk weer en Mariken heeft een grote tuin(tafel), dus de anderhalve meter was goed te doen. We gingen lekker aan de slag met acrylverf en Dylusions sprays.
Daarna met stencils verschillende patroontjes aangebracht om vervolgens te gaan stempelen. Ik mocht de mooie Rubber Dance stempels gebruiken, ze zijn zo gaaf.
Na de (heerlijke en goedverzorgde) lunch had ik heel wat mooie ondergrondjes gemaakt en waren er 2 scraplings af. Thuis heb ik de overige afgemaakt en je ziet ze alle 7 hier. Een leuke knutseldag, voor herhaling vatbaar. Dankjewel, Mariken!


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes en wat een leuke achtergrondjes! Heel leuk gedaan en zo lekker vrolijk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gezellig zo'n date en mooie werkjes hoor, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg! Mooi die achtergrondjes en een prachtige kleurrijke serie als eindresultaat!
    Superleuk ook je presentjes, wat ben je toch een attente juf!
    Heerlijk, vakantie!! Geniet ervan, verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig zo een gelli-plate-date (klinkt ook zo leuk!). De resultaten zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    is de muur klaar?
    Je scraplings zijn prachtig geworden. Leuk om met Mariken dit te doen. Zij is zo ervaren met de gelliplate. EN ze heeft gevoel voor kleur en compositie etc...ik kan me helemaal voorstellen dat het een topmiddag was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben jaloers hihi Keigaaf zeg je bent een bofkont Colien!
    Het ziet er prachtig en kleurrijk uit!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zijn gaaf zeg!
    Wat een mooie kleuren voor de achtergrond.
    Ga je ze versturen als kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk! Ik denk nog vaak aan ons knutselmoment vorig jaar. In betere tijden wil ik dat zeker nog eens doen, maar nu laat ik ' verre ' afstanden voor bekeken. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien