maandag 20 juli 2020

Reminder 4 seizoenen op het 4 Season blog.


Nog t/m vrijdag 31 juli kun je meedoen met onze lopende challenge op het 4 Season blog. Deze maand willen we graag de 4 seizoenen terug zien op je kaart. Geen gemakkelijke challenge, zo blijkt, want we hebben nog niet zoveel inzendingen. Dus daarom vandaag een reminder om je wat te kunnen inspireren.
Ik maakte een card in a box voor Niels, één van mijn mentorleerlingen. Ondanks dat het vakantie is en ik hem al heb overgedragen aan zijn nieuwe mentor, wilde ik hem toch een verjaardagskaartje sturen. Hij is een fanatieke boerenzoon, werkt veel mee op het bedrijf van zijn ouders en heeft nu al heel veel kennis van het vak. In een van de laatste weken van het schooljaar heeft hij online een fantastische presentatie verzorgd over de landbouw van nu, ik was echt onder de indruk. Het kaartje is bij lange na niet zo stoer als Niels is, maar hopelijk vindt hij toch leuk.
Challenge;

5 opmerkingen:

  1. tof boxkaartje, vind hem wel passen bij Niels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, wat leuk!!
    Ik vind het inderdaad een hele lastige challenge!
    Ik kijk mijn ogen uit naar wat jullie allemaal verzonnen hebben!!
    Deze ook, zo leuk bedacht en heel mooi uitgevoerd.
    We zitten nu op de camping, nu heb ik een beetje inspiratie opgedaan, zit ik hier zonder spullen, hihi, balen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, helemaal leuk doosjeskaart heb je gemaakt, er is zoveel op te zien, mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk bedacht! Tuurlijk vind hij dat leuk, hoe persoonlijk kun je het krijgen! Tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuek card in a box voor Niels. Helemaal leuk met de koe en de 4 seizoenen! Ik ben nog aan het broeden op de 4 seizoenen....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien