zondag 5 juli 2020

Tijd voor een feestje.

Vandaag een simpele mannenkaart met het horloge van Marianne Design, ontworpen door Marleen. Ik zag de leuke sketch bij CAS on Friday en had dit idee in mijn hoofd. De uitvoering ervan is gelukt. 
Gisteren was een drukke dag, vandaag doe ik het rustiger aan. Dat wil zeggen dat ik niet van huis ga, natuurlijk ga ik wat leuks fröbelen voor bij de rapporten van mijn leerlingen. Die worden donderdag opgestuurd, maar het wordt zo'n drukke week, dat ik dat vandaag klaar wil hebben, zodat het morgen alvast mee naar school = werk kan.... Fijne zondag!
Challenge;
CAS on Friday - Sketch

8 opmerkingen:

  1. Colien, wat een mooie mannenkaart. Het is net een echt uurwerk. Daar deze set moet ik eens uitkijken want onze zoon is gek op horloges.
    En geniet van je zondag. Bij ons in België is het al vakantie vanaf vorige dinsdag. Fijne zondag. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is stoer! Mooi gedaan. En succes met de freubels voor bij de rapporten.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dit horloge. Weer eens heel wat anders voor een mannenkaart! Je ijsjes-kaart voor Mels ziet er ook heel 'cool' en vrolijk uit. Daar knapt hij vast van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great card! Thanks for playing along at CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met dit horloge .... blijf toch mannenkaarten moeilijk vinden...
    Heb er net twee af...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart.
    Ik vind je horloge in combinatie met de tekst zo leuk verzonnen.

    Is het gelukt met de knutsels voor bij de rapporten?
    Fijn als het al klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien