vrijdag 3 juli 2020

Schuifkaarten in de lift.


Op het Lift Challenge blog vragen ze om een schuifkaartje. Omdat ik nog wat 'Fijne vakantie'-kaartjes voor mijn collega wilde maken, bedacht ik dat schuifkaartjes ook leuk zijn. Dus meteen maar 2 gemaakt, ze zullen vast in de smaak vallen bij de kleinkinderen. 

Eline's zeehondjes zijn zo leuk en ook de walvis mocht wel weer eens een rondje zwemmen. De papiertjes komen uit een 30 x 30 blok van de Action. 
Hier zie je ze nog even naast elkaar:

Vandaag nog een dagje online lessen, daarna genieten van het weekend, want volgende week wordt een drukke, laatste werkweek....
Challenges;
Lift Challenge - #150, schuifkaart.
Animal Friends Challenge - Fish, whale or dolphins.

12 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Heel tof bedacht!
    Oei... Je hebt nog geen vakantie. Succes nog met de laatste loodjes dan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan allebei! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn weer prachtig Colien. De vakantie is in zicht.
    De jongste heeft vandaag nog een afsluitende activiteit met zijn mentoren en dan start ook voor hem de vakantie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel leuke schuifkaarten, heel zomers! Mooi gelift!! Geniet van je weekend, goed opladen voor de (laatste?) drukke werkweek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei echt heel erg leuk!! Sterkte met de laatste week, er moet dan nog van alles, maar daarna ook lekker een zee van tijd niet.
    Dank je wel voor het meedoen met DCl, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat geweldig deze schuifkaarten! Dat was ook eerst een idee, de walvis gebruiken, omdat ik de challenge zag waar ze dat vroegen.
    Maar de drang om ook aan DCL mee te doen, maakte dat ik een rups/worm maakte.
    Je kerstkaart in blauw van gisteren is trouwens ook super. De rode ook, maar als ik mag kiezen, kies ik de blauwe... Fijn weekend! Het aftellen was misschien al begonnen, maar nu is het echt te overzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk!!
    Ik miste de tekst, maar toen zag ik dat die tevoorschijn komt bij het schuiven, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag al wat o[p IG natuurlijk, maar hier kom ik ook nog even langs!
    Erg leuke vakantie kaartjes. Leuk met die vrolijke dieren. Daar krijg je naar mijn idee wel een vakantie gevoel van. Hier zijn de vakantie al begonnen. Ik moet nog even een maandje er tegenaan. Ik kijk er naar uit!
    Je kaartjes zijn tof en leuk dat je er weer bij was Colien, dank je wel! Succes je laatste weekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deine beiden Karten sind soooo niedlich, und die Technik ist klasse! Danke, dass du sie bei Paperminutes gezeigt hast.

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wonderful cards ... looks fantastic
    Thanks for joining us at Animal Friends
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ganz wunderbar gemacht.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wundervolle Karten!! Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien