dinsdag 24 augustus 2021

4 x Baby.

Vorige week vroeg mijn schoonzusje of ik 10 babykaartjes wilde maken voor het bedrijf waar ze werkt. Het mogen er 5 voor jongens en 5 voor meisjes worden. En het liefst met Engelse teksten, want het is een internationaal bedrijf. Ik zocht een leuke sketch op en de grote woordstans van Marianne Design, BABY is in veel talen herkenbaar ;)
En dit werd de meisjes-versie. Omdat ik strookjes over had, heb ik meteen maar 2 kaartjes voor mijn eigen voorraad gemaakt:
Zowel een jongens als meisjeskaart voor in mijn eigen kaartenbak of als iemand erom vraagt, want ik had niks meer voor het pakken....
Gisteren hard gewerkt op de logeer/werkkamer: bed uit elkaar geschroefd, kastje en bureau leeggemaakt en alles op een andere kamer geplaatst. Ook de oude vloerbedekking is er al uit en in vierkantjes in de container gesneden. Die zit lekker vol nu, maar wordt morgen opgehaald, dus weg ermee. Donderdag komt de nieuwe vloerbedekking voor deze kamer, volgende week vrijdag is de slaapkamer aan de beurt. Dus ik ga nog even door met sorteren en opruimen...
Graag tot morgen, dan is het tijd voor het Kleurenkaartenteam!
Challenges;
Alphabet Challenge Blog - J is for Just one word


6 opmerkingen:

  1. Deze zijn zó leuk.
    En ideaal voor je restjes!!
    Leuke Sketch niet zo bewerkelijk dus meteen 4 kaartjes, goed gedaan.
    Succes met opruimen op opknappen, wij zijn ook bezig, Jade heeft het eigen slaap kamer geschilderd en schoon gemaakt. Vandaag is hasr nieuwe bed gekomen. Van het 1 komt het anders, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig jij, zowel met de hobby als met het huis aanpakken, succes! Heerlijk als alles weer lekker nieuw is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaartjes, leuk idee en "Baby" begrijpt iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful monochromatic baby cards with wonderful use of snippets of paper,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so pretty. I can't choose which is my favourite, pink or blue. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colien,

    Wat een super leuke baby kaartjes!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien