dinsdag 10 augustus 2021

Veel liefs.

Dit kaartje maakte ik voor ome Jan in Hamburg die vanwege gezondheidsklachten in een Seniorenzentrum. Papiertjes en plaatje zijn uit een blokje van de Action, tekstje printte ik zelf.

Gisteren waren we rond lunchtijd weer thuis. Meteen de spullen opgeruimd, 3 wassen gedraaid en klaar! Suus en Briep waren moe, lagen allebei te snurken in hun mand. Omdat we verder geen plannen hadden, heb ik wat gefröbeld en is Rolf gaan mountainbiken. Eind van de middag hadden de honden genoeg bijgetankt en ben ik weer een flink stuk met ze gaan wandelen in de polder. 's Avonds ben ik gaan sporten en keken we nog een film. Vandaag wordt het weer redelijk weer en willen we weer eens op de motor op pad...

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - Sketch 213



 

4 opmerkingen:

  1. Gorgeous! Love the vibrant colours! Really cheerful!
    Thank you for joining SSW2.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Colien, I do love your card it's so vibrant wonderful colour combination. It really make me smile. I the image that you used as well. Great card and thanks so much for sharing your work with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie
    SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card so reminds me of holidays in the Mediterranean sunshine, I love the vibrant colours you have used and it's a lovely take on the sketch. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is very nice - love the colours!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien