zaterdag 21 augustus 2021

Fresh, wild flowers #1.

Gisteren, na het uitpluizen en opruimen van een muurkast, weer eens aan de slag gegaan met de mooie bloemenmallen van Marianne Design. Vandaag en de komende dagen zie je de resultaten. Allereerst deze, waarbij ze in de vaasjes heb gezet. Die sneed ik uit vellum, waardoor ze licht transparant zijn. 
Gisteravond hebben we genoten van een fijne avond bij mijn zus(je) Joanne en zwager Marcel om te vieren dat de verbouwing van hun huis klaar is. Heerlijk gebarbecued en bijgekletst met de familie. Zo meteen gaan Rolf en ik op pad voor een mooie fietstocht elders in Brabant. Het is er mooi weer voor. 

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT520





8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de bloemenvaasjes erop. Leuk idee met het vellum.
    Veel fietsplezier. Wij hebben deze week fietstochten gemaakt in het Brabantse land, helaas een paar buien onderweg gehad.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie kaart! Leuk dat je meedoet met TSOT met deze inzending. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Ik heb de vazen en bloemen ook, maar nog nieuw liggen. Echt vreemd, maar dat herken je vast..
    Het was inderdaad perfect fietsweer vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien, these stems are gorgeous - and such a nice touch with the vases! The spatter is the perfect touch to go with - so much texture! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Tof om het vaasje uit vellum te doen, dat ga ik onthouden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card, Colien! I love how you made the transparent vases! It is VERY effective! Thank you for sharing your creative talents with us at Try Stampin'on Tuesday!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday for Challenge 520!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien