woensdag 25 augustus 2021

Kleurenkaartenteam: Turquoise met geel.

Augustus zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Marfien mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het turquoise van vorige maand. Zij koos er geel bij. Ik móest van mezelf aan de slag met de Missees, want die had ik tijdens de vakantie in de Achterhoek ingekleurd én er komt weer een hele leuke, nieuwe collectie aan, waarvan ik nu al weet dat ze in mijn winkelmandje belanden... Dus eerst de stempels, die-cuts en papiertjes gebruiken die ik al in mijn bezit heb. En de kleurencombi van deze maand past er goed bij.

Afgelopen zondag maakte ik 5 kaartjes, ik zat helemaal in de flow, dus heel wat te laten zien deze keer, haha. Deze eerste 2 kaartjes zijn volgens de sketch bij The Paper Players. Er zitten wat goud-elementjes op, die zijn 'een-soort-van'-geel, maar komen op de foto wat donker over....
Dan dit kaartje, volgens de sketch bij Cheerful Sketches. Mijn tweede inzending, ik maakte al eerder een kaartje met scooter voor Indy, maar ook in deze kleurtjes is het een leuke lay-out. Het foto-lijstje is ook goud-karton...

Nog een stempeltje ingekleurd en ook een tekstje uit de Missees-set gebruikt. 
En dit laatste kaartje mag meedoen bij Carlin's kaartenparadijs, daar is de challenge: Alles mag. 
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in deze kleurtjes, dus ik ga proberen om vandaag een blogrondje doen. Ik heb wel wat klusjes te doen vanochtend en vanmiddag/begin van de avond zijn Rolf en ik in Dierenpark Amersfoort.  Alle linkjes naar de deelnemers vind je overigens op het blog van Martina.


Challenges;
Kleurenkaartenteam Martina - Turquoise met geel


25 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Leuke serie maakte je! Ze zijn wel grappig, die Missie-stempels...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaarten heb je gemaakt met de Missees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke serie kaartjes, de dame past goed bij deze kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je goed uitgeleefd met je serie kaartje Colien heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stempeltjes, en ook mooi die ene die je niet hebt ingekleurd, dat geeft een leuk effect aan je kaartje.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij bent goed bezig geweest met al je kaartjes! En wat zijn ze leuk allemaal! Echte meidenkaarten!mooi gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig geweest met de missees, handig voor je voorraadje, stuk voor stuk toppertjes,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg, dat is een superleuke serie. Heel mooi in deze kleuren. Ik heb de nieuwe missees nog niet gezien.. ga zo eens op zoek.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat veel kaartjes in de gevraagde kleuren en ze zijn allemaal even leuk.
    Ik zag dat je ook meedoet met Cheeful Sketches en daar wil ik je hartelijk voor bedanken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke speelse serie heb je gemaakt. Ik vind ze allemaal heel mooi en kan niet kiezen, TOP.
    Groetjes, laurettr

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat super leuk gedaan in de KKT kleurtjes!! En ik ben dol op de Missees. Het blijft hier ook nooit bij 1 kaartje.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat tof, al die kaartjes met de Misseees, Colien. Je had veel inspiratie. Ze zijn lekker vrolijk allemaal.
    Jullie hadden lekker weer in het dierenpark.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk, die Missiees, je zat echt wel in de flow. Mooi resultaat.
    Geniet van je uitje in het dierenpark.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb jij je lekker laten gaan ! vlotjes lijkt me dat gelukt ! helemaal toppie zijn ze een voor een ! mooie kaartjes
    blij met je trouwe deelname alweer deze maand,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie reeks. Lekker kleurig en vrolijk. Mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je heb 3 super leuke kaartjes gemaakt in deze kleurencombinatie Colien. wat zijn die gave Missee stempels mooi ingekleurd...Ook de sketches prachtig uitgewerkt
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches
    groetjes Rosina
    Dt Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartjes in de KKT kleuren Colien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These Misses stamps are quite popular these days. I love that each one of your cards stayed with the same color scheme. You have mixed the colors and papers perfectly! My favorites are the birthday banner and the macaroons. Thanks for playing along at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou daar ben ik dan om deze mooie creaties te bewonderen. Wat een mooie serie. De missees heb ik ook en zijn erg leuk om mee te werken. Tevens zag ik ook de leuke kerstkaarten van vandaag. Mooie uitdaging , ik ga mijn best weer doen. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. da's een mooie reeks KKT-kaartjes als je die samen ziet! Leuk dat je ook meedoet bij Cheerful Sketches!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your sweet Misses Colien - beautifully coloured and with bright, cheery backgrounds too. Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such fun cards! Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk Colien! Heel ijverig weer. Zowel creatief als in huis! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele leuke serie kaartjes.
    Toffe dametjes en mooie design papiertjes.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien