maandag 30 augustus 2021

Vintage motor.

Toen ik vorige week het kaartje voor ons pa maakte, knipte ik nog wat extra plaatjes uit het knipvel. Daarmee maakte ik dit vintage kaartje en ook morgen zie je nog wat mannenkaartjes. Het mooie achtergrondpapiertje komt uit een ouder blok van de Action.

Onze laatste dag in het Salland en ook mijn laatste vakantieweek. Deze week wel ergens een opstart gaan maken voor het nieuwe schooljaar en voorbereidingen treffen voor o.a. het introductieprogramma, samen met collega Bart. Maar eerst vandaag genieten van een vrije dag, morgen starten met de slaapkamer opruimen/sorteren/leegmaken, want vrijdag komt daar de nieuwe vloerbedekking...
Challenges;
Do Al(l) Kreatives - Transport + Vintage


 

4 opmerkingen:

  1. Het plaatje doet heel vintage aan.
    De hele kaart, die het juiste dp erbij, ook.
    Succes met verder klussen en geniet nog even van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhhh..... je hebt nog een week!! Wat lekker zeg! Ik ben al weer aan de volgende toe, volgende week.
    Je kaart is heel leuk! Mooi plaatje en helemaal geschikt voor onze challenge bij DAK. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stoer mannenkaartje! Je hebt hem ook zo mooi op de foto gezet. Geniet nog even van je laatste vakantieweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.. that's just amazing. Great done of the sketch, too.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2
    *GDT* 52 Christmas Chard Throwdown

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien