maandag 16 augustus 2021

Retro-reminder op het 4 Season Challenge blog.

Nog t/m vrijdag 3 september kun je meedoen met onze Retro-uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Leuk om al die diverse inzendingen te zien, met het thema kun je veel kanten op, zo blijkt.


Ik maakte 2 reminderkaartjes, daarbij gebruikte ik papiertjes uit de Flow, de typemachine-mal van Marianne Design en diverse papiertjes uit de voorraad.

Doe gerust (nog een keer) mee met onze uitdaging. Op het blog zie je voldoende inspiratie in een plaatje en de diverse voorbeeldkaartjes.

Rolf zijn vakantie zit erop en ik mag straks naar de tandarts.... ach, er zijn ergere dingen ;)

Challenges;
CAS Colours & Sketches - #432


Creaties Suzan (op Facebook) - Sketch juli/augustus


6 opmerkingen:

  1. Oh, die zijn leuk! Ik dacht dat ik geen retropapier had, maar die Flow heb ik ook. Daar ga ik nog even doorheen bladeren voor inspiratie. Bedankt voor de inspiratie!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer 2 leuke kaartjes en het thema is duidelijk herkenbaar.
    Die lamp, oooooh, die is BIJNA weer leuk om in huis te hebben😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die combi van Flow papier en voorraad, twee leuke kaartjes Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat papier. Doet me aan Top Pop denken en Penny de Jager...gek dat je allerlei associaties krijgt..Je beide kaartjes zijn gaaf. Die type machine heb ik gewonnen onlangs. Wie weet doe ik nog een keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a great take on the sketch. Wanna take a cup of coffee. Thank you for playing along with CC&S challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien