zaterdag 7 augustus 2021

Busy Bee.

Op vakantie neem ik altijd wel wat knutselspullen mee. Deze keer een tas met wat stempels en inkt en wat knipvellen. Afgelopen dinsdag was ik in Doetinchem bij de Action en kocht ik o.a. een leuk blok met leuke papiertjes en uitdruk-plaatjes. Donderdagavond, na onze fietstocht en eten, keek Rolf naar de samenvattingen van de Olympische spelen en maakte ik een viertal kaartjes. Waaronder deze met de bijtjes.

Gisteren was het wisselvallig weer, maar tussen de buien door toch kunnen fietsen in de zon. Verder weer fijn gelezen, gewandeld met de honden, een aantal knipvellen geknipt en lekker uit eten geweest. Gewoon een fijne dag!

Challenges:

Alphabet Challenges - I is for Insects

Try Stampin On Tuesday - TSOT517
 


10 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met de bijtjes, past goed bij deze schets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan dat heerlijk zijn hè? Een gewone fijne dag hebben en dan ook nog een mooi resultaat aan kaartjes. Leuk gedaan! Het zijn de kleine dingen die het doen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt inderdaad als een heerlijk dagje Colien. Leuk kaartje weer! Dat busey-bee past wel bij je, volgens mij heb jij altijd wel wat om handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien, your vacation sounds so relaxing! Despite being on vacation, you managed to make cards as well! Thank you for sharing your "busy bee" card with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En heerlijk, zo'n vakantie in eigen land. Ik kom veel in de Achterhoek; ik geniet er altijd erg van de natuur en de gemoedelijke sfeer. Hopelijk hebben jullie dat ook ervaren.

    Groetjes en dank je voor het meedoen met TSOT! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is super cute. Thanks for joining my Alphabet Challenge theme. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh gosh, Colien - love this! So very cute and so very CAS - perfect little bees! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome cute card. Great layout and colors of papers. I love it. Thanks for sharing over at Alphabet challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet as can B, lol! Great job with Challenge 517 this week at Try Stampin' on Tuesday Challenge! Thank you for joining us!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien