woensdag 18 augustus 2021

Gi-taartje eten?

 

Komende zaterdag is Frank jarig, hij is de gitarist in de band waar Rolf ook in speelt. Voor hem alvast dit kaartje met rockende gnome uit een knipvel van Bella Lulu. Achter het plaatje een stukje muziekpapier, wat ik nog vond in de voorraad. 
Gisteren begon de dag droog, dus heb ik mijn ramen gezeemd, we kunnen weer naar buiten kijken, haha. 's Middags bleef het regenen, dus eindelijk mijn Silhouette Cameo 4 geïnstalleerd en uitgeprobeerd met papier snijden. Daarna gezellig bij een collega op de thee geweest en wéér gekookt, het moet niet gekker worden. ;)  's Avonds was het nog steeds akelig weer, dus nog een uurtje wezen sporten. Straks ga ik wat cadeautjes kopen voor 4 jarigen de komende weken en ook nog iets leuks scoren een verlate kraamvisite. Verder wil ik vandaag de Silhouette uitproberen met flex-folie en hoe dat op stof te verwerken. Er zijn zoveel mogelijkheden....

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - Sketch 212



9 opmerkingen:

  1. De tekst is er geweldig!!
    Wat een vrolijke kaart.
    Oh oh, ik ben een beetje jaloers op jouw silhouet, ik wil ook zo'n ding, maar durf niet omdat ik bang ben dat ik het niet kan gebruiken ik ben niet zo handig hiermee....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de rockende gnome Colien en wat toepasselijk voor een gitarist.
    Leuk idee het stukje muziekpapier achter de gnome. Even onthouden.
    Mijn silhouet heb ik verkocht, ik kon er niet mee overweg, waarschijnlijk te ongeduldig ......
    Je mailtjes heb ik wel ontvangen hoor.
    Stom, maar ik kwam er net achter dat ik het g-mail adres dat ik gebruik voor mijn blogger blog gewoon kan openen!!!!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh yeah.. let's rock!!! What a cool and funny work! Great job you've done!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I just love the image and detail on your project!
    Thank you for joining SSW2!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is mega cool. Heel tof ook met de paarse accenten!
    Wauw een snijmachine! Dat staat ook op mijn verlanglijstje, maar er zijn verschillende merken en misschien is het allemaal wat ingewikkeld en heb ik dan veel materiaal nodig... Ik lees hoe het jou bevalt en ik bekijk het rustig en wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Colien, I do love this image it's brilliant. Great colours and design papers perfect for your image as well as your embellishments. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute card, adorable image and fun papers!

    Thank you for using one of our sketches over at Sweet Sketch Wednesday 2! I hope you'll join us again this month!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien