vrijdag 13 augustus 2021

Hoera voor Puck!

 

Morgen is Puck jarig en mag ze 3 kaarsjes uitblazen. Dit panda-kaartje ging al richting Limburg om de peuter te feliciteren. Het is een simpel kaartje geworden, maar wel kleurrijk.
Ik had in de Achterhoek verschillende panda's gestempeld en ingekleurd met aquarelverf en ik had ze meteen uitgeknipt. Er zitten ook malletjes bij deze stempeltjes, maar ik had geen stansmachine meegenomen, wel een schaar ;) 

Vandaag een afwisselende vakantiedag: eerst op stagebezoek bij een leerling die nu pas stage kan lopen, omdat ze nét voor de stageweek een ongeluk had gehad. Ze is weer opgeknapt en heeft deze week haar stage netjes ingehaald. 

Vanmiddag gaan Rolf en ik naar Dordrecht voor een stadswandeling. Ook gaan we zijn gereviseerde basgitaar ophalen, die staat klaar. Vanavond even naar de bieb om een stapeltje boeken terug te brengen die ik in de vakantie heb gelezen en een aantal gereserveerde boeken op te halen. Mijn bieb-bezoeken duren meestal zo'n 5 minuten, haha.


Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS498





11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verjaardagskaartjes heb je gemaakt. Ze zijn heel vrolijk en mooi ingekleurd.
    Geniet nog van je vakantie, groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje is het voor Puck. Knippen kan eigenlijk met veel afdrukjes ook wel.
    EN dat heb je netjes gedaan.
    Geniet van jullie (laatste) vakantiedag samen. Gelukkig heb je een stapel boeken, maar vervelen doe jij je toch nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes!
    Ik kan wel uren in de bieb rondsjouwen en alle achterkanten lezen.
    Maar doe ik niet meer. Ben nu bezig in een boek van Tess Gerritsen. De studente. Is wel een aanrader.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Look at those adorable Pandas! Your cards are so fun and I love how you used the negative space. Thank you for joining my color challenge at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes, de panda's doen het altijd goed.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really cute cards!!! Love the pandas. . Thanks for playing along with us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een panda-stische kaart! ;-)
    Liefs,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both versions are just as cute as can be. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love these colorful birthday cards. The pandas are so cute! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. such cutes cards and great interpretation of the FMS challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien