vrijdag 27 augustus 2021

Baby GIRL & BOY.

 

Vandaag weer 2 babykaartjes, onderdeel van de bestelling van mijn schoonzusje. Ik gebruikte papier, plaatjes uit een knipvel en malletjes van Marianne Design. Ik zou mee kunnen doen met de lopende challenge op het Marianne Design blog, daar vragen ze om een babykaartje, maar daar heb ik nog iets anders voor in petto.
De lay-out is bijna gelijk, maar dit Baby-boy-kaartje is iets kleiner van formaat. De cirkel is uit het designpapier gestanst en het plaatje piept dus door het gat. Maar dit plaatje is kleiner als het meisje op het bovenste kaartje, dus werd het geheel wat minder groot. 

Gisteren hard gewerkt: de vloerbedekking in de logeer/werkkamer is gelegd, dus alle spullen konden weer terug Dat ging sneller dan uitruimen, haha. En verder een 40 jaar oude klimop van de muur gesloopt. Was zo dik, vol vogelnestjes, dat snoeien niet veel fraais opleverde. Dan maar in zijn geheel eraf. Wel een oppervlakte van 4 x 5 m en goed vastgegroeid aan de stenen, dus 's avonds had ik wel een beetje last van mijn handen van het knippen, zagen en lostrekken. Gelukkig krijgen ze nu rust, we zijn dit weekend lekker weg naar het Salland. Honden en fietsten mee, gaat goed komen!

Challenge;

Sketch Saturday - Sketch 674



7 opmerkingen:

  1. Het zijn superleuke kaartjes Colien, ze zouden inderdaad zo bij MD mee kunnen doen.
    Ben benieuwd wat je in petto hebt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn ook weer schattige kaartjes zeg.
    De plaatjes van het knipvel zijn leuk!
    Veel plezier bij "ons in het mooie Salland", hopen dat het weer een beetje meewerkt, je kan hier prachtig fietsen en wandelen. (Vandaag een zondag mag ik werken, maar zaterdag ben ik vrij...... wie weet zie ik je wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Colien,
    wat een leuke en lieve babykaartjes zijn het! De plaatjes zijn zo lief.
    Leuk dat je zo vlakbij zit... En het laatste weekend voor je weer aan het werk moet. Wat zul jij een gevoel hebben van een lange vakantie. Of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke babykaartjes!
    Geniet van jullie fietsweekendje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie babykaartjes Colien. Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such sweet cards! Lovely papers. Thanks for joing us at Sketch Saturday, Colien. ~Dena J, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief! Even op avontuur, dat heb je wel verdiend! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien