zondag 29 augustus 2021

Scrapling zonder designpapier bij Knutsels en Kadootjes.

 

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit om een scrapling te maken, zonder designpapier te gebruiken. Je zag woensdag al dat ik Missees aan het stempelen was geweest. Deze dame kreeg wat extra kleur, passend bij de achtergrond die ik maakte met de Gelliplate.

Meedoen kan t/m vrijdag 24 september. Een scrapling is eigenlijk een strookje papier wat je overhoudt als je een kaartje uit een A4-tje maakt. De afmeting is ongeveer 7 x  30 cm en dan op de korte kant dubbel gevouwen. Op het K&K blog zie je een uitgebreide beschrijving. Let op: labels of boekenleggers doen niet mee met de challenge.... Voor meer inspirerende voorbeelden verwijs ik je naar het K&K-blog. We zijn benieuwd naar jullie creaties!



5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke boel.
    Mooie kleuren hoor, héél opvallend.
    Leuke challenge, ik heb nog wel wat van die scraplings liggen, dus ga zeker meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke challenge en je hebt een mooi kleurrijk voorbeeld gemaakt Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sprekende kleuren heb je gebruikt. Leuk ook het zwarte stikrandje.
    Een leuke scrapling!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kleurenexplosie op je scrapling.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf deze scrapling! Weer zin in je werk na de vakantie? En goed afgesloten met een weekend Holten... genoten?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien