woensdag 11 augustus 2021

Hoera, Martina jarig.

Vandaag is 52 Weeks to Christmas DT-maatje Martina jarig. Ik maakte dit tropische kaartje voor haar met papiertjes en een plaatje uit een blokje van de Action. De tekstjes zijn stansjes van Marianne Design by Marleen. Er zit ook een ronde vorm bij, die zie je binnenkort. Maar morgen eerst de kerstversie, want dan is het donderdag.

Vandaag staat een fietstocht op de Veluwe gepland. De fietsendrager staat al op de auto en Rolf en ik rijden eerst naar Oosterbeek. Vandaaruit fietsen we een rondje van ongeveer 50 km dat Rolf gisteren heeft samengesteld op zijn telefoon. Esther en Peter fietsen gezellig met ons mee.


Challenge;

Creative Sketchy Girls - Sketch 



 

4 opmerkingen:

  1. Het was heerlijk fietsweer vandaag dus dat was vast een geslaagd dagje. De kaart die je voor Martina maakte is ook zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zeg zo'n fietstocht en een mooie omgeving. Is Oosterbeek nog Veluwe? Het is er in elk geval mooi..mijn zusje heeft er lang gewoond.
    Je kaart is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe verjaardagskaart! Dankjewel voor je deelname bij Creative Sketchy Girls!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien