vrijdag 6 augustus 2021

Weer een jaartje ouder.

En nog maar een trapjeskaart, gemaakt met de Essentials mal van Studio Light. Deze keer voor de jarige Chanthal. Ze is momenteel op vakantie is, maar dan vindt ze het kaartje straks bij thuiskomst in de bus. De papiertjes komen uit een leuk zwart/wit blok van de Action. 

Gisteren weer een toffe vakantiedag in de Achterhoek: Rolf en ik hebben de Wijngaardroute gefietst (zo'n 43 km) en daarna heb ik een heerlijk zoet boek uitgelezen. En ja, je ziet het goed, het zijn roze bladzijden, best grappig. Daarna weer in een thriller gedoken, fijn die afwisseling! En we zien wel weer wat de dag ons vandaag brengt....



 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is het! Dat blok is sowieso heel gaaf!
    Geniet weer van je vakantiedag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je super leuke kaarten met die trapjesmal!! En toffe boekenlegger!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer al zo'n leukerd!!!
    geniet lekker van je vajkantie,

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht al, die heeft de witbalans niet goed staan van de camera. Maar dat roze past wel bij zoet. Ik ben in een thriller bezig van Tess Gerritsen.
    Je kaart is mooi! Wat een leuk blok is dat toch!
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje voor de jarige, het blok is ook zo leuk. Ik ben ook van de zoete boeken, leest zo lekker weg! Geniet van een nieuwe vakantiedag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om zo'n kaartje te vinden bij thuiskomst.
    Leuk gemaakt, het model ik blijf het leuk vinden.
    Wat een leuke boekenlegger heb jij zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Colien....en ook je kerstkaartjes zijn leuk geworden.
    Heerlijk zo´n fietstochtje en daarna een goed boek!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien